WAARDETOEVOEGERS 

Waardetoevoegers in het drankassortiment

Waardetoevoegers in het drankassortiment, inspireren op het vlak van ‘genieten’, dat is onze drijfsveer. In onze ogen is het drankensegment op te splitsen in drie categorieën; ‘drinken’, ‘genieten’ en ‘exclusief’.

Drinken

‘Drinken’ is het inspiratieloze, duizend in een dozijn assortiment. Hierbij kiest men (of wordt men toe verplicht) alles van 1 brouwer, 1 (frisdrank)producent vanwege hoge kortingen of bepaalde zogenaamde gemakken van hetzelfde emballage kratje. 

Genieten

‘Genieten’ is dat waar de consument voor naar de horeca of uw speciaalzaak komt! Alles draait hierbij om beleving en kwaliteit! Iets anders drinken dan de standaard, onderbouwd met een goed verhaal en optimale kennis. Een drankenkaart of een winkelassortiment die deze kennis overbrengt en voorzien is van een goede doordachte opbouw en variatie. Producten die bewust gekozen zijn vanwege kwaliteit, uitstraling, verhaal, historie, beleving en vakmanschap! Het verwenmomentje waarvoor die consument juist naar uw zaak komt en… waarvoor ze ook weer bij u terugkomen. Wij geloven 100% dat dit een winning concept is voor de lange termijn. Dan mag een consumptie iets hoger zijn in prijs, maar de consumentenwaarde zal nog vele malen hoger zijn. Zo heeft u een hogere kassa aanslag en is uw klant optimaal tevreden! 

Exclusief

‘Exclusief’, is fantastisch, maar vaak niet realistisch. Wij hebben deze producten zeker in het portfolio, alleen wel in een logische verhouding ten opzichte van het segment ‘genieten’. Natuurlijk is het prachtig om die consument te kunnen verwennen die dit mooi vindt en kan waarderen, maar het is vaak niet het assortiment waar uw zaak volledig op kan draaien. Maar die balans weten wij samen met u optimaal in te vullen!